Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Cifra Cabo Verde
15 décembre 2010

Tunuka

	  Intro 
Em Bm Am    


Em             Bm              Am            Em   
tunuka, tunuka bala , ki ten coragem, e so tunuka di meu
sukuro ka dal cudado, ka doel xintido, ki fare doel coraçon
tunuka, e nos ki bai, e nos ki ben, e nos ki fica lime


2x
            C                             Bm 
nu uni coraçon, nacionalidade dja no ten dja,
nu marra nos condon, nos limaria no dexal la 


2x
                        C
e nos k'imbarca pa s. tomé,
                 Bm   
injuriado marado pé
                     C
mi ku bo ki staba la me
                       Bm
tudu un dadu un dau també
                    C
na nos pon di cada dia
                     Bm
hoji dretu manha mariadu
                    Am
ramediadu caten midjor
             C             Em
ki spera un dadu un dal també


Em               Bm   
tunuka kreu ka pecadu
           Am
nau ka ta fladu
          Em
ma so bu dan ki tenen

  C       Bm       C       Bm 
tunuka, tunuka,  tunuka, tunuka
  Am    C                       Em 

tunuka,     e ti si kin ten pam flabu
Image_4

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité